Khamis, 11 April 2013

Tranfomasi XXXL to M

Di Blog saya ini saya tunjukkan diri saya lapan tahun nan lalu.. sehingga pertengahan 2012. Anda percaya ker tidak.. Inilah saya yang saya kenali dulu.. pehh . Hidup saya always besau selama hampir 12 tahun..dan menjadi ketara sangat semenjak 2012 mungkin kerana faktor umur yang telah mencecah 4 series.

Saya pun tak percaya saya berjaya turunkan berat saya dari 120kg ke 70kg dalam masa 8 bulan tanpa mengambil apa-apa produk pengurusan badan. Apa yang paling penting displin dan faham apa yang hendak kita lakukan. Paling utama ubah cara hidup kepada cara yang lebih sihat.
2013 kembali mendekati BMI normal kembali setelah Obes selama 12 tahun. Di Blog ini akan saya catatkan amalan saya untuk anda mencuba. Jika saya boleh..anda pun boleh. Jangan bazirkan duit anda dengan produk2 yang beratus2 RM untuk anda kembali slim. Semuanya adalah percuma.. yang penting usaha dan displin.

Madir Aiti Komputer.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wow

Tanpa Nama berkata...

Dasat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kira Kalori

Your
Weight
Miles
run
Calories
burned
My Comment

Calorie Counter provided FREE by Hypergurl